“JCES.WEBINARS: CHILDHOOD UNDER THE QUARANTINE - CIRCUMSTANCE OF ECEC DURİNG COVID-19: NORWAY, CROATIA & TURKEY (KOVID SÜRECİNDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNİN DURUMU: NORVEÇ, HIRVATİSTAN & TÜRKİYE)”

İstanbul Kültür Üniversitesi ile Journal of Childhood, Education & Society (JCES) iş birliğinde düzenlenen “jces.webinars: childhood under the quarantine” temalı webinarlar dizisinin ikincisi, 28 Mayıs Perşembe günü saat 15.00’te “Circumstance of ECEC during COVID-19: Norway, Croatia & Turkey  (KOVID Sürecinde Erken Çocukluk Eğitiminin Durumu: Norveç, Hırvatistan & Türkiye)” başlığıyla gerçekleştirildi. 

Bilimsel yönetimini JCES Kurucu Editörü ve Eğitim Fakültesi öğretim üyelerimizden Doç. Dr. Mehmet Toran, moderatörlüğünü ise Necmettin Erbakan Üniversitesi öğretim üyelerinden Dr. Mehmet Mart’ın üstlendiği webinarda; Doç. Dr. Alicja R. Sadownik (Western Norway University of Applied Sciences, Norway), Doç. Dr. Adrijana Visnjic Jevtic (University of Zagreb, Croatia) ve Doç. Dr. Mehmet Toran (İstanbul Kültür University, Turkey) sunumlarlarını yaptılar. 1.5 saat süren ve Türkiye’nin yanı sıra birçok ülkeden katılımcının takip ettiği webinarda, izleyicilerin soruları sürecin çözümü hakkında yeni tartışmalara da kapı araladı.

Webinarın kaydını izlemek, webinar kaydına referans göstermek ve atıf vermek için https://www.j-ces.com/index.php/jces/jceswebinars adresini ziyaret ediniz.