“JCES.WEBİNARS: CHILDHOOD UNDER THE QUARANTINE: FAMILY ROLES IN INFORMAL LEARNING ENVIRONMENTS DURİNG COVID-19”

İstanbul Kültür Üniversitesi ile Journal of Childhood, Education & Society (JCES) iş birliğinde düzenlenen “jces.webinars: childhood under the quarantine” temalı webinarlar dizisinin beşincisi, 25 Haziran Perşembe günü “Family Roles in Informal Learning Environments during COVID-19” başlığıyla gerçekleştirildi. 

Bilimsel yönetimini JCES Kurucu Editörü ve Eğitim Fakültesi öğretim üyelerimizden Doç. Dr. Mehmet Toran, moderatörlüğünü ise Necmettin Erbakan Üniversitesi öğretim üyelerinden Dr. Mehmet Mart’ın üstlendiği webinarda; Amerika Birleşik Devletleri’nden Dr. Maryam S. Sharifian (James Madison University) ve Dr. Burcu Unlutabak (John Hopkins University) sunumlarını yaptılar. COVID-19 sürecinde ailelerin rolü ve çocuklar için informal öğrenme çevresi konularında gerçekleştirilen webinarda; güncel araştırmalar, kriz durumlarında önerilen çözümler ve konuşmacıların COVID-19 ile ilgili yaptıkları araştırma ön sonuçları paylaşıldı. Yaklaşık 1.5 saat süren webinara göç ve çocuklar konusuna ilgi duyan birçok kişi katıldı.

Webinarın kaydını izlemek, webinar kaydına referans göstermek ve atıf vermek için https://www.j-ces.com/index.php/jces/jceswebinars adresini ziyaret ediniz.